Route 5 en 13 - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu Route 5 en 13 - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

Route 5 en 13

Door: Toon

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

05 Juli 2014 | Noorwegen, Førde

Goedenavond Trouwe Volgers.
Ook vandaag weer eigenhandig een tocht uitgestippeld. Deze keer na wat kaartstudie eens een hoek in waar we nog niet waren geweest, namelijk een beetje west noord west van onze "romantische" hut. En inderdaad het maakt niet uit waar je heen gaat in Noorwegen het is overal mooi. Nu maar eens niet te voet, we zijn ook al wat ouder, maar een rondrit met de auto en daar waar we een OOOH of AAAH gevoel hadden even gestopt en uitgestapt om er van te genieten en voor jullie een fotootje ervan te maken. We hebben over 240 km met de nodige stops wel 6 uur nodig gehad. Dus de dag weer goed besteedt.
En natuurlijk ook weer genoten en El's knieen gespaard. Onderweg had El ook nog een IEEEH momentje omdat er een Noor besloot dat voorrangswegen niet voor Nederlanders zijn en gewoon vlak voor ons de weg opdraaide zodat ik in een rreflex nog net tussen hem/haar en een tegemoetkomende camper kon door laveren. Wel een adrenalinepush waar niet voor hoefden te betalen, Dus niet alles! is duur hier. Gelukkig is alles goed afgelopen en heeft het onze alweer mooie dag niet verprutst.
morgen staat in het teken van de voorbereiding van onze volgende etappe naar alweer ons laatste onderkomen van deze tot nog toe prachtige vakantie. Tot volgende keer.

• 05 Juli 2014 - 20:45

Mam:

Had ik het toch goed hè.mooi hè,ja inderdaad waar je ook kijkt het is er schitterend,nog veel plezier,xxx mam

• 05 Juli 2014 - 20:51

Ellie:

Komen zo nog foto's bij mam kun je nog een keer genieten.

• 05 Juli 2014 - 20:58

Ellie:

Je krijgt het nog druk mam om ook je kleinzoon die met zijn gezin naar Thailand gaat, te volgen op dit item. Wat is het toch allemaal geweldig dat dit zo kan.

• 06 Juli 2014 - 00:32

Bart En Els:

Wat een prachtige foto's weer, je krijgt zo zin om een vakantie naar Noorwegen te boeken. En zo'n dag lekker in je auto rondtoeren door die prachtige natuur is ook hartstikke fijn. Een soort semi-rustdag.... Succes met de "verhuizing" morgen en we zien weer uit naar de volgende dagen. Liefs

• 06 Juli 2014 - 12:24

Ellie:

Ja Bart en Els, het is echt de moeite waard, de schoonheid, de rust en vooral een schoon land. Nergens zie vuil liggen, de toiletten langs de weg zijn zo schoon, daar kan Nederland niet aan tippen! Gisteren moest ik echt onderweg,mijn stoma vervangen, in het invaliden toilet ( is er ook haast altijd) was een verschoon tafel voor baby's, waar ik mijn spullen op kon leggen. Toiletpapier is er ook altijd en koud en warm water, echt fantastisch .
    En zo maakt toeren met de auto het een echt genot, buiten het geweldige land om.
    Knuffel ons.

• 06 Juli 2014 - 13:22

Janneke:

Bijna net zo'n adrenalinerush als kijken naar de westrijd van Ned- Costa Rica?

• 06 Juli 2014 - 20:47

Onnie:

jeetje, ja toch nog een goede reactie.Wat een geweldige omgeving weer.